Ukázka ze seminárky Plánování a plánovací proces v podniku
... 4. ZÁVĚR
Naše návrhy a připomínky k plánovacímu procesu VADAŠ s.r.o. Štúrovo
Návrhy na zlepšení ? Oblast, kde je možné výrazně zlepšit systém plánování, podle naší skupiny, je oblast reklamy. Měli by se připravovat plány reklamy jak na celostátní tak i na regionální úrovni. Firma Vadaš měla v roce 2000 výdaje na reklamu ve výši cca 322 000 (letáky, místní noviny). Naproti tomu její příjmy s poskytnuté reklamy jiným subjektům činily pouze 38 000. Vzhledem k velikosti areálu a počtu návštěvníků (až 8000 denně v sezóně) se naskýtá možnost jeho využití k propagaci mnoho místních i celostátních podnikatelských subjektů. Rozsah těchto reklamních kampaní by však neměl překročit jistou estetickou úroveň, aby v souvislosti s velkým množstvím reklam nedocházelo k odporu návštěvníků.
Ředitel o plánování:
?Jsme sezónní podnik, potřebujeme plán, abychom věděli co si můžeme dovolit. Dlouhodobé plány jsou důležité při rozvoji.?
Celá seminárka Plánování a plánovací proces v podniku